(VideO) Jumpa Air Mani Kering di Keliling Kemaluan, Pemilik Lembu Tangkap Lelaki Rogol Lembu sedang Meragut

loading...
"apa perasaan anda jumpa lembu anda dirogol dlm keadaan yg mengghairahkan ? Kalau la lembu sy boleh bercakap, dia mungkin dah beritahu yg dia lembu jantan...bodoh ! "

Apa punya nafsu laaaa lelaki bingai nie...dlm ramai-ramai perempuan, lembu jugak yg dia nak...macam-macam zaman sekarang...ke mogok tak dpt BR1M ? SHARE !



Seorang lelaki di tangkap  pihak polis selepas  pemilik lembu mendakwa bahwa lembu jatannya telah di rogol oleh seorang lelaki  tidak dokenali dalam kejadian pagi semalam di kampung muang,Kelang lampang Thailand.
Suspek bersembunyi di dalam satu rumah selepas  disergah pemilik lembu sedang melakukan hubungan seks dengan salah seekor lembu jantannya
Lelaki tidak dikenali itu dikatakan dalam keadaan mabuk dan mendapati air mani kering disekitar kemaluannya.
Saksi Charoon Kai Tong, 65 (pemilik lembu)  berkata dia melihat lelaki itu memeluk dan merogol salah satu dari tiga lembu yang sedang meragut rumput.
Siasat awal suspek Yang berusia 40ke 50 itu mengaku dia berasa *emosi tarikan yang kuat* ketika melihat lembu terbabit sedang meragut rumput.
Video Player
00:15
01:27

loading...

0 Response to "(VideO) Jumpa Air Mani Kering di Keliling Kemaluan, Pemilik Lembu Tangkap Lelaki Rogol Lembu sedang Meragut "

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close