(ViraL) Ngerii...Lelaki Meninggal Dunia Akibat Caj Fon Sambil Dengar Muzik hingga Tertidur, Arus Elektrik yg Tinggi Buat Badan Lelaki ini Meletop dan Berlubang !

loading...
Bateri kalau dah betul-betul kosong, tinggalkan dlm keadaan yg selamat utk dicaj..jgn dipaksa guna, dgr muziklah, chatting lah, silap-silap sampai tertidur paksa guna...tengok sendiri apa jadi pd lelaki ini akibat pasang earphone sambil caj hingaa tertidur ? Korang boleh la ckp, dah bertahun buat, tak jadi apa punn..Kalau jadi sekali, sepanjang zaman korang dah tak bangun dlm keadaan bernyawa...peringatan ini hanya utk MANUSIA yg sygkan NYAWA...yang syg nyawa, TOLONG SEBARKAN !!  





Banyak peristiwa dimana kita ngecarge hp sambil di gunakan untuk nelpon atau hanya dengarkan lagu yang ada di hp berlangsung ledakan. Waspadalah dalam menggunakan hp, jika batre sedang kosong mat! kan dan charge lah.

Lelaki ini meninggal akibat menggunakan Handphone, sambil dengarkan musik pakai Handset, sambil di Cas dan pria itu ketiduran. Arus elektrik yang masuk ke telinga sampai ke sekujur tubuh nya Dan Meletup letup sampai membuat lubang-lubang di seluruh tubuh pria itu...

Peringatan, agar selalu menggunakan hp dalam keadaan yg betul, jika bateri telah dalam keadaan kosong, biarlah cas dulu, janganlah di paksakan terus terusan digunakan.

Mari berdoa Semoga keluarga yang di tinggalkan di beri kesabaran dan semoga beliau di terima di sisi Allah, amiin.

Bantu untuk sebarkan/share informasi utama ini pada teman, sahabat, keluarga, beberapa orang paling dekat dan sebagainya. agar peristiwa ini tak terulang kembali..


TERIMA KASIH....
loading...

0 Response to "(ViraL) Ngerii...Lelaki Meninggal Dunia Akibat Caj Fon Sambil Dengar Muzik hingga Tertidur, Arus Elektrik yg Tinggi Buat Badan Lelaki ini Meletop dan Berlubang !"

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close